در حال بارگذاری ...

دانش آموزان عزیز، والدین گرامی

 

سلام علیکم

 

با توجه به هماهنگی های بعمل آمده برای برگزاری کلاسهای علمی، فرهنگی، قرآنی، ورزشی ، توسط  گروه علمی فرهنگی نخبه کرد به اطلاع می رساند که شما عزیزان می توانید علاقه مندی های خود را مشخص نموده و بعد از ارزیابی فرمهای دانش آموزان، کلاسهایی که به حد نصاب لازم برای برگزاری رسیده باشند، اطلاع رسانی و ثبت نام آنها آغاز خواهد شد.


 

فرم ثبت اطلاعات و علاقه مندی های شما برای بازه زمانی سال 1396 می باشد و زمان برگزاری کلاسها بعد از ثبت نام و با هماهنگی با دانش آموزان تعیین می شود لذا شما در تعیین علاقه مندی های خود بدون توجه به زمان برگزاری کلاسها اولویت های علاقه مندی خود را مشخص کنید.

 

پس ورود اطلاعات شخصی در اکسل و قبل از تکمیل فرم، حتما صفحه توضیحات را با دقت مطالعه نمایید .

خواهشمندیم تمامی صفحات اکسل را با دقت و حوصله کافی مطالعه و در تمامی عرصه ها علاقه مندی های خود را مشخص کنید.

 

*** پس از تکمیل فرم آن را به نام خود نامگذاری نموده و به شماره تلگرام 09194523135 ارسال نمایید ویا در سایت بارگذاری نمایید.

 

 


چند تذکر:

1) این امکان برای تمامی دانش آموزان وجود دارد که فرم علایق را تکمیل و ارسال نمایند. لذا از دوستان و همکلاسی های خود نیز می توانید برای ارسال علایق خودشان، دعوت بعمل آورید.. در این صورت تبعا کلاسهای بیشتری به حدنصاب لازم رسیده و برگزار می شود.
البته با توجه به محدودیت برگزاری کلاسهای های ویژه و تشکیل گروه های تخصصی، در مرحله ثبت نام این کلاسها، اولویت با اعضای نخبه کرد برای ثبت نام می باشد.

2) تلاش گروه علمی فرهنگی نخبه کرد بر این است که کلیه کلاسها بدون شهریه (وبا کمترین هزینه) برگزار گردد. تنها 
شرط استفاده از امکانات گروه و ثبت نام در کلاسها، عضویت در صندوق خیریه نخبه کرد می باشد.

 

دریافت فایل اکسل ثبت علایق:

 

 

 

 

لینک بارگذاری فایل پس از تکمیل:

 

 

با تشکر
گروه علمی فرهنگی نخبه کرد




مطالب مرتبط

ثبت نام اردوی دوروزه تهران

ثبت نام اردوی دوروزه تهران

  نخبه کردی عزیز سلام   چندوقتی هست که از هم بی خبریم...  چندین بار بنا داشتیم برنامه ای همراه هم داشته باشیم ولی خوب اقتضای  سال کنکور و درس ...

|

اطلاعیه شماره یک صندوق خیریه نخبه کرد

اطلاعیه شماره یک صندوق خیریه نخبه کرد

اطلاعیه تشکیل صندوق خیریه و قرض الحسنه نخبه کرد، اعلام اسامی هیات امنای صندوق، دریافت فرم عضویت در صندوق، دریافت فرم عضویت در هیئت مدیره

|

گزارش برنامه افتتاحیه دفتر نخبه کرد

نخبگان عزیز، والدین و خیرین گرامی سلام علیکم با استعانت از پروردگار و حضور و همراهی شما والدین گرامی افتتاحیه دفتر گروه نخبه کرد در استان ...

|

نظرات کاربران