در حال بارگذاری ...


ویژه نخبگان دانش آموزی(کلاس نهم) شهر سنندج

 

 

 دانش و فناوری رباتیک و هوش مصنوعی به عنوان یکی از پیشران های موثر آینده بشری، همواره مورد توجه جامعه دانشگاهی و محققین علمی بوده است. ده ها مسابقه معتبر کشوری و صدها مسابقه معتبر بین المللی برای تشویق به رشد و شکوفایی در این دانش و زیر شاخه های آن برگزار می گردد.
گروه علمی فرهنگی "نخبه کرد"  با هدف زمینه سازی ایفای نقش موثرتر دانش آموزان نخبه کردستان در این رشته علمی و مسابقات، قصد دارد با تشکیل گروه های تخصصی  در پیشبرد این مهم تلاش نماید.
این دوره مقدماتی که با همکاری انجمن رباتیک دانشگاه کردستان برگزار می گردد، بمنظور آشنایی با کلیات و مبانی رباتیک و استعدادسنجی دانش آموزان توسط مربیان(حین ساخت ربات ها) و تشکیل تیم های تخصصی رباتیک در ادامه از میان مستعدین می باشد.

 

زمان کارگاه: 13 و 14 اسفندماه 1394  (پنجشنبه ظهر الی جمعه صبح)

مکان کارگاه : شهر سنندج

 


هزینه کارگاه: حداقل 10000 تومان
(هزینه ثبت نام کارگاه حداقل 10000 تومان میباشد ولی اگر مایلید میتوانید برای کمک به مجموعه مبلغ بیشتری نیز واریز نمایید.)

"در صورت مشکل در پرداخت اینترنتی ویا نداشتن رمز دوم کارت بانکی خود می توانید وجه ثبت نام را از طریق عابر بانک به شماره کارت 6104337907435240  بنام سید محمد سرکشیکیان واریز کرده و سپس با یک پیامک به شماره 09194523135 اطلاع دهید."

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه ثبت نام و جزئیات کارگاه می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید :
- تماس با شماره تلفن 09194523135(سرکشیکیان-مسئول گروه)
- ارتباط تلگرامی با شماره 09212920882 (@nokhbekurd)

 

نکته: با توجه به محدودیت ظرفیت کارگاه و سهمیه معین مدارس اولویت با کسانی است که زودتر ثبت نام کنند(بشرط دارا بودن حداقل شرایط گروه نخبه کرد)


برای ثبت نام در کارگاه بر روی لینک کلیک نمایید.

 

 

زمان شروع کارگاه: ساعت 14   ( 2بعد از ظهر) پنج شنبه 13 اسفند
پایان کارگاه: صبح جمعه 14 اسفند

مکان کارگاه : مسجد قبای شهرک بهاران

وسایل مورد نیاز: یک عدد پتو، لوازم التحریر مورد نیاز و وسایل شخصی.

رضایت نامه والدین فراموش نشود.




مطالب مرتبط

ثبت نام اردوی دوروزه تهران

ثبت نام اردوی دوروزه تهران

  نخبه کردی عزیز سلام   چندوقتی هست که از هم بی خبریم...  چندین بار بنا داشتیم برنامه ای همراه هم داشته باشیم ولی خوب اقتضای  سال کنکور و درس ...

|

اطلاعیه شماره یک صندوق خیریه نخبه کرد

اطلاعیه شماره یک صندوق خیریه نخبه کرد

اطلاعیه تشکیل صندوق خیریه و قرض الحسنه نخبه کرد، اعلام اسامی هیات امنای صندوق، دریافت فرم عضویت در صندوق، دریافت فرم عضویت در هیئت مدیره

|

گزارش برنامه افتتاحیه دفتر نخبه کرد

نخبگان عزیز، والدین و خیرین گرامی سلام علیکم با استعانت از پروردگار و حضور و همراهی شما والدین گرامی افتتاحیه دفتر گروه نخبه کرد در استان ...

|

نظرات کاربران